Wake up the happiness.

310

315

319

314

312

309
Trui-Zara Kraagjesblouse-Only Rokje-H&M Panty-Pieces Schoenen-Clarks

Wauw, wat is kerstmis weer snel voorbijgegaan zeg. Hoe was jullie kerst? De mijne was ietwat rustig, maar wel heel leuk. Ik was vooral gewoon met mijn ouders en zusje, en we hebben deze dagen vooral gegeten, gegeten, en eten gemaakt. Ook hebben we gewandeld (minder), en cadeautjes gekregen (beter). Ik heb een overhemd en een hemd gekregen, beide van Tommy Hilfiger, een set om macarons te maken, en handschoenen. Jullie zullen het allemaal voorbij zien komen op mijn blog, in 2013!

Want over een paar dagen zitten we 2013, ik kan echt niet wennen aan dat idee. 2012 is zo ontzettend snel gegaan, ik weet niet precies wat er nou allemaal gebeurd is in mijn leven en in de wereld. Wel weet ik dat ik er heel veel is gebeurd, leuke dingen en klote dingen. Een goed voornemen voor volgend jaar is wel dat ik de goede dingen moet onthouden, en niet de slechte. Want als ik al wat onthoud, zijn dat altijd de slechte dingen. Jullie zullen het wel herkennen. Aan slechte dingen schenk ik de meeste aandacht. Slecht (haha), ik weet het, dat is de reden dat er een goed voornemen van maak. En als ik ergens een goed voornemen van maak dan is dat echt een wanhoopsdaad.

Eigenlijk is mijn blog wel een handige manier om wat er gebeurt een beetje op orde te houden. Door vaak te bloggen kan ik terugzien wat me op dat momentbezig houd. 2012 is het jaar dat ik deze blog ben begonnen, en (om het dramatisch te maken) ik kan echt niet meer zonder. Mijn blog is een beetje al mijn lievelingsblogs bij elkaar + mezelf, dat is het fijne van een blog: Je stopt jezelf, je schrijfsels en inspiratie op een plek op het internet, én andere mensen kunnen het lezen. Blog, ik hou van je, internet, ik hou ook van jou. Leven, van jou hou ik ook heel veel.

Deze post is de laatste van dit jaar, ik ga morgen naar Frankrijk tot 4 januari. Ik wil graag jullie, lezers, bedanken voor jullie reacties, jullie feedback en jullie complimentjes. Ik wil verder mijn zusje Lola bedanken voor alle geweldige outfitfoto’s die ze dit jaar heeft gemaakt, ze worden steeds mooier! En verder, Maaike, Sabrina, Rebecca, Tommy, Oscar, mijn klas, pap, mam, Lola en Rosa, ik hou van jullie.

Until 2013!
Lara.

  1. Pingback: TAG | Three things | Peanutbutter and Somnia.
  2. Pingback: 100ste artikel! Terugblik! | my Clue of Style

Geef een reactie

