I wish you a lovely christmas.

IMG_1464

IMG_1491

IMG_1487

Kerstmis, ik hou van je. Jij bent de reden voor al het gefeest, de cadeautjes, het eten, het samenzijn. Bovendien is kerst gewoon het broodnodige stukje warmte in de winter. Al is het een figuurlijke warmte. Kerstmis geeft je ook een reden om je op te tutten. Iets wat ik, samen met een heleboel andere meiden (en jongens), heel graag doe. Met kerstmis kan je goed uitpakken, je kan uitpakken bij wijze van losgaan met kleding en make-up énnnnnn je kan natuurlijk cadeautjes uitpakken (laat me even trots zijn op mijn werkwoord met dubbele betekenis). Ik heb verder niet zoveel interessant te melden, behalve een leuke cliché: I wish you a merry christmas.

yeah baby it’s christmas time!

xo Lara.

Geef een reactie

