Op z’n Brits.

121

122

121

124

Een paar maanden geleden kwam ik per toeval op de blog Into The Fold terecht. Werkelijk bijna alles wat er op deze blog voorkwam vond ik leuk. Ik bedacht me wat voor stijl deze blogster dan had. En ik denk dat ze een erg britse en schotse stijl heeft. Ik kan niet uitleggen wat die stijl precies inhoudt, maar kijk eens naar haar outfits: ze hebben allemaal een bepaald iets gemeen. Alle outfits zijn nagedacht tot op de details, alles is netjes, maar niet op een ouwelijke manier. Ze draagt veel rokjes, stoffen jassen, fluffy nep bont en leer, en eyecathers. Ik wil geen laber plakken op haar stijl, maar Brits is het woord wat ik bij haar denk. Geen ouderwets brits , maar het nieuwe Brits.

Ik heb de meest Britse en Schotse dingen uit mijn kledingkast gevist, en ben er achter gekomen dat dit ook gelijk de kleding is die ik op het moment het meest draag. Ik denk dat ik serieus wel een beetje de stijl heb gevonden die me het meest aanspreekt. Weliswaar combineer ik dit soort kleding met andere stijlen kleding. Maar dat doet Camilla van Into The Fold ook. Met alleen Engelse kleding aan krijg ik een schooluniform idee. De Franse stijl, vooral de Parijse, lijkt op bepaalde ook wel op de Britse en Schotse stijl. Het is allebei netjes, gedetaileerd, met klasse. Maar het grote verschil is dat de Franse stijl wat ”wilder” is, , met meer kleur. Dat is de reden dat ik meer naar de Britse kleding neig, ik draag liever rustige kleuren (meestal). Voor de rest hou ik van Fransen en Frankrijk met heel mijn hart. Ik ben een Fransvrouw, Nederlandse, en nu dus misschien een klein beetje Brits. Ik kan niet echt Engels, maar de stijl en het accent, ik like het. (Ik ben nul procent Brits hoor, dit gaat om mijn buitenkant ;))

Liefs,
Lara.

Geef een reactie

