The most pretty things in my room.

Mijn kamer is de plek waar ik het meest ben als ik thuis ben. Ik slaap, doe mijn huiswerk, blog, praat met vriendinnen, skype, kortom, ik leef zowat in mijn kamer. Daarnaast vind ik het leuk om een bepaalde sfeer aan mijn kamer te geven. Nu het kouder wordt, wil ik dat m’n kamer gezelligheid uitstraalt (ik hoop op een rode minikerstboom!). Om nou gelijk mijn hele kamer op internet te zetten is nogal iets, maar ik wil jullie vandaag de mooiste dingen uit mijn kamer laten zien. Ik zeg niet dat het allemaal fantastisch en creatief is. Maar het zijn de dingen die mijn kamer persoonlijkheid geven. Neem het feit dat ik m’n oude schoentjes aan de muur heb gehangen niet al te serieus alsjeblieft, ze zijn echt afgedragen maar ik kán er geen afscheid van nemen, dus toen heb ik ze maar opgehangen.  Ik weet dat ik de laatste tijd wat minder blog, en ik haat het om een excuus te moeten geven, maar het is gewoon zo dat het zo snel donker wordt, dat ik tijdens schooldagen geen kans krijg om foto’s te maken. Dit betekent dat er voorlopig wat minder outfits online komen, en wat lifestyle artikelen. Als je een goed idee hebt voor artikel, laat het me weten, dat vind ik altijd leuk! Er komt ook een giveaway aan, dus hou mijn blog goed in de gaten. And keep your head up warm, in deze kou.

Oke, die grap faalde.

Liefs, Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

