Foto’s van een niet al te mooie plek.

Het is inmiddels al meer dan een week november, en dat betekent dat de herfst nu wel echt begonnen is. Aangezien ik het liever te koud heb dan te warm (in de zomer word ik gek tijdens een hittegolf), houd ik erg van de herfst. Een paar weken geleden heb ik een paar foto’s gemaakt toen ik langs een industrieterein fietste. Deze plek zie ik zeker wel drie keer per week, omdat het mijn vaste weg naar hockey is. Hoewel ik van perfectie en evenwicht hou, realiseerde ik me dat mooie dingen niet mooi hoeven te zijn (dit heeft niks te maken met industrieterreinen, die vind ik wel degelijk LELIJK). Dat ik zoiets als dat knappe mensen niet altijd mooi zijn, en mooie mensen niet altijd knap zijn. Dit klinkt allemaal nogal verwarrend, maar ik denk dat jullie het wel begrijpen. Anyways, hieronder zien jullie een paar experimentele foto’s die ik heb gemaakt op het industrieterrein, laat me weten wat je ervan vind!

Over een maand is het december, de fissa-maand. =)
Lara.

  1. Ilove1D!!!

    Wat bedoel je precies met “Ik houdt van perfectie en evenwicht” en het zijn toch niet ‘experimentele’ foto’s, wat voor een instellingen heb je dan gebruik? Goeie blog! XXXXXXX Ilove1D!!!

    • larascipio

      Ik bedoel ermee dat ik hett fijn vind als iets perfect en ”kloppend” is met de rest. En verder heb ik mijn camera op een stand gezet waarbij de kleurtonen warmer worden. En dankjewel! xo

Geef een reactie

