New in: Brogues.


Jas – Benneton Sjaal – Only Broek – Only Schoenen – Clarks

Mijn liefde voor kleding en mode is begonnen in de zomer van 2011. Ik liep met mijn moeder over een hele lange straat in Parijs en we waren op weg naar het Louvre. Tijdens het lopen keken we onze ogen uit naar de vele schattige winkeltjes en kleine Brasseries. En op een gegeven moment zag ik ze, als een droom, in de etalage. Het paar schoenen waar het mee begon. Een paar brogues. En toen is de ”gekheid” begonnen, zou je kunnen zeggen ;). Mijn blog kwam pas later hoor, dat bloggen bestond moest ik namelijk ook eerst ontdekken. Maar, ondanks dat ik er niet altijd even veel mee bezig ben, kan ik me nu geen leven voorstellen zonder m’n blog. Dankjewel, internet. Ik geef u mijn zege.

Een tweede paar brogues was een levensbehoefte, een levensbeschouwing zelfs (ik overdrijf nu). En dus ging ik op zoek naar een nieuw paar. Het werd een paar van Clarks. Ze zijn wat meer basic dan mijn andere paar, maar daardoor passen ze overal bij. Ze gaan me door de winter heen helpen. Ik ben echt blij met ze. Voor de rest is deze outfit vrij simpel. Het gaat vooral om de (herfst)kleuren die ik mooi bij elkaar vind staan: Geel en donkerblauw.

Luchtkusjes,
Lara.

Eén reactie

  1. Daphne

    Leuk geschreven Lara. Meen ik. De schoenen vind ik persoonlijk wat minder mooi (maar smaak is heel persoonlijk) wel vind ik de kleurencombinatie inderdaad er mooi en ook hoe je de das hebt gedrapeerd. Ga zo door! :) Luchtkusje terug.

Geef een reactie

