Fashion favorites.


Broek – River Island Trui – H&MJas – Benetton Schoenen – Uit Parijs Horloge – Geneva Ketting – Accesories


Op deze outfitfoto’s draag ik m’n nieuwe broek van River Island, ik ben er zo blij mee. Ik vind de combinatie van het horloge met het armbandje echt gorgeous. Het armbandje lijkt harstikke luxe, maar uh, het is gewoon plastic. Ook heb ik m’n wollen jas op zolder gevonden en sindsdien ben ik niet meer gescheiden ervan. Toen ik de jas twee jaar geleden heb gekocht droeg ik hem op een hele andere manier dan nu, echt grappig. Btw, ik PAS hem nog! Dat betekent dat ik de laatste twee jaar amper ben gegroeid…

Dat is echt handig, dan kan ik kleren langer aan! :D

Morgen wordt een leuke maandag, en dat is erg zeldzaam (!). Ik ga naar een feest met vier meiden, en uiteraard zal ik de outfit posten. Op de een of andere manier zijn de outfits die ik draag naar feestjes meestal niet heel speciaal, omdat ik dan liever wel een skinny draag, en aangezien het natuurlijk warm is in zo’n ruimte, kan ik ook niet meer dan een hempje aan. Met make-up ga ik dan ook helemaal los. Ik denk dat ik dus outfit en make-up in een artikel laat zien. Trouwens, in de foto’s hierboven heb ik ook mijn geluks ketting om.En het is een Moustache, maar hij is niet kinderachtig. Eigenlijk is alles wat ik in deze outfit draag mijn lievelingskleding, van de schoenen tot aan de trui! Haha, dat is de reden waarom dit mijn mooiste outfit tot nu toe is. En deze outfit is nog wel zonder jurkje.

Until next time,

Lara.

Geef een reactie

