Purple rose.

Zie je die schoenen daar? Die roze, daar aan de zijkant? Die schoenen zijn echt geweldig. Serieus, de vorm is perfect, de kleur is perfect (ze zijn poederroze en TOCH zijn ze niet truttig!), er is een nadeel. Ze kosten 1.105.00,- euro. In mijn dromen dus, deze schoenen. Maar dat maakt niet uit, want hoe vaak zou ik deze schoenen nou gaan dragen? Soms zijn droomspullen bedoeld om in een droom te houden. Maar ahum, dat geld niet voor dat Micheal Kors horloge daar, die droom moét gewoon werkelijkheid worden. Trouwens, ik vrees dat ik mijn eerste keelontsteking van dit najaar heb, maar met veel thee, keelsnoepjes, en paracetamol ga ik gewoon stug door met mijn leven. Juist volgende week heb ik allemaal leuke dingen gepland die ik echt niet ga missen! Zoals een fashion evenement op zondag, whaaa!

Ik wens jullie alvast een fijn weekend, and until next time!

Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

