so call me baby.


Broek – DIY tie dyeBlousje – OnlyTrui – OnlyVeterschoentjes – uit Parijs
Ik hou van mijn tiedyebroek, ik heb er al allemaal plannen mee gemaakt. Deze winter hou ik hem lang en draag ik er kleur bij, deze zomer maak ik hem kort, en draag ik hem zonder kleur. Gewoon omdat de zomer zelf geen kleur nodig heeft, en de winter wel. Ik hou wel van de winter hoor, sterker nog, het is het meest romantsche jaargetijde ever. Maar zelfs ik geef toe dat de winter wel wat kleurloos is. Knallen met kleuren dus. Ik heb bij deze outfit mijn geliefde veterschoentjes aangetrokken, maar ik heb er maar geen close-up van gemaakt, want ik ben bang dat ze nu echt versleten zijn. Gelukkig staat er al een nieuw paar op mijn wishlist. Nog een paar dagen en dan heb ik eindelijk vakantie. Eén week maar, dat wel. Maar een week heeft maar liefst 168 uur. Dat klinkt als ”Skyfall van Adele” in mijn hoofd, heel goed dus.

Airkisses,

Lara

ps; Ik heb vandaag mijn pakketje van River Island uit Engeland gekregen! Hoewel ik Engelse maten nog niet helemaal begrijp waardoor alles een beetje krap zit, ben ik er echt heel blij mee! Later deze week meer!

Eén reactie

Geef een reactie

