Minimalistic nailart: Matt and shiny together.

Aangezien ”echte” nailart lang duurt om te maken (je maakt kunst óp je nagels! Miniatuurkunst dus!), is het erg zonde om dat op mijn nagels te maken, omdat nagellak er heel snel afgaat bij mij. Topcoat, basecoat, superlijm, niks helpt bij mij om nagellak er langer dan twee dagen er mooi op te laten zitten. Nu is dat niet zo erg, want zo heb ik vaker verschillende kleuren nagellak, maar om nou drie uur aan een nail-art te gaan pielen die er na twee dagen alweer af is? Neh.

Dus, ik heb bedacht dat ik wel degelijk nail-art ga maken, maar dan minimalistisch! In simpele woorden betekent dat simpel. (Dat is wel simpel toch?) De creatie die ik vandaag heb gemaakt is übermakkelijk, maar ziet er toch wel spectaculair uit. Je kan zo ongeveer alle kleuren gebruiken die je wil. En als je het nog subtieler wil dan het al is, dan raad ik je aan om zwart op zwart te gebruiken, staat erg classy!

Lots of love,
Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

