Bestelling River Island.

Vandaag heb ik voor de eerste keer iets besteld uit het buitenland, en wel uit Engeland! Ik zocht de broek op de website, want ik had hem op een blog gezien waar hij er superleuk uitzag. Ik dacht dus niet na en deed hem gelijk in mijn mandje. Ik zag ook nog een geweldig rokje. Maar nu slaan de twijfels van de broek mij wel toe, misschien staat hij mij niet en lijkt hij teveel op een paardrijbroek (En dat is wel het laatste ding wat ik aan zou trekken..)Of misschien valt de broek te klein.
Eigenlijk zijn deze twijfels juist het spannende van online shoppen. Gelukkig blijf ik het rokje geweldig vinden. En bovendien maakt een maat groter of kleiner niet echt uit bij rokjes. Zoals jullie kunnen zien, zijn allebei de kledingstukken erg in de britse stijl. Ik wilde van de gelegenheid dat ik iets uit Egeland bestelde gebruik maken en echt iets in de engelse sferen vinden. Whaaaaa, ik ben nu wel heel benieuwd!

Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

