My weapons of make-up.

1 -> Clinique butter shine lipstick, 428 pink goddess.
2 -> Essence long lasting eye pencil, 01 black fever.
3 -> NYC city curls mascara, 846 carbon.
4 -> The bodyshop pink grapefruit body butter.
5 -> Catrice allround concealer.

Make-up is zo ontzettend handig. Je kan, mits je het goed gebruikt, je mooie uiterlijke eigenschappen ermee accentueren, en je slechte kanten verdoezelen. Make-up maakt je de beste versie van jezelf. Al deze producten vind ik ontzettend fijn, dit zijn dan ook mijn meest gebruikte producten. De lipstick wissel ik soms af met oogschaduw of lippenbalsem en natuurlijk smeer ik me ook niet drie keer per dag in met butterbutter, maar de rest gebruik ik elke dag.

xoxo,
Lara.

Eén reactie

  1. Pingback: 100ste artikel! Terugblik! | my Clue of Style

Geef een reactie

