Sweety fourteen!

Gisteren ben ik veertien geworden, dat klinkt veel beter dan dertien, toch? Ik heb feest gevierd, gekotst, gebloed, gezweet.. Just kidding, ik heb van dat allemaal alleen maar lief feest gevierd met m’n vriendinnen. Wel raar dat ik nu pas veertien ben, ik had de afgelopen maand de gewoonte ervan gemaakt om maar alvast te zeggen dat ik veertien was, dan kon ik er vast aan wennen. Veertien zijn klinkt nu harstikke ”natuurlijk”.
Een cadeau wat ik heb gekregen is een camera van Canon. Om precies te zijn de xs240 hs. Het is voor nu de perfecte camera voor mij, want hij heeft veel functies waar ik goed mee kan experimenteren. Verder is hij wel klein, hij past dus in elke handtas, rugzak en of clutch die ik meeneem. Nu kan ik weer oefenen met mooie foto’s maken, en meer aan m’n blog werken. ;)
Ik heb foto’s gemaakt gisteren die iets te raar zijn voor op internet (denk aan holbewonergezichten en Gangnam style dansjes), maar ik heb toch een paar foto’s gevonden die ik wel even moést laten zien, (die holbewonergezichten en Gangnam style dansjes zijn niet bijzonder genoeg voor op internet, ahum..)

Ik word nu gewoon nooit meer in mijn hele leven dertien jaar, oeh scary.

Love,
Lara.

  1. Pingback: 100ste artikel! Terugblik! | my Clue of Style

Geef een reactie

