I”ll take the autumn with love.

heyhoi, ik heb het koud.

Ik begin deze blogpost met geen enkel idee van wat het gaat worden. Ik had zin om te schrijven en daar heb ik nou net m’n blog voor, dusja, hier ben ik dan.

Iets wat echt grappig opvallend is, is dat de zomer nu heel erg snel overgaat in de herfst. Ik weet dat de meeste mensen dat niet echt prettig vinden, maar ik vind het echt leuk. Bladeren vallen van de bomen, gezelligheid, ik kan mijn awesome winterjas weer aan, koken, bakken, eten, mijn verjaardag vieren (28 september!), herfst, kom maar hier, ik verwelkom je hartelijk. Het is niet dat ik de zomer niet leuk vind, maar ik hou meer van de winter, komt misschien door mijn sterrenbeeld?

De kou die bij de herfst hoort, vind ik wat minder. Op koude dagen heb ik twentyfourseven koude voeten. Dus dat wordt altijd schoenen dragen, en 3 paar sokken over elkaar aan. Trouwens, als mijn voeten koud zijn, worden mijn oren gloeiend heet, hoe kan dat nou weer?

Maar dat nadeel kan niet op tegen alle voordelen van de herfst. Ik weet nu wat ik wil vertellen in deze blogpost. Laat die lach die binnen in zit zien en maak je niet zo’n druk om de herfst. Ik weet dat de mensen hem wat minder verwelkomen dan ik, maar de zomer komt altijd weer terug en dan kan je nu net zo goed genieten van dit weer, toch?

Tot slot wil ik deze pareltjes even met jullie delen, i’m totally in love.

Love and like,
Lara.

Geef een reactie

