Drie weken naar Oostenrijk en Kroatie!

Eindelijk is het zover deze zomer: ik ga weg, er tussenuit, of noem het maar gewoon: op vakantie gaan. Ik ga met m’n zusje en ouders met de auto eerst een week naar Oostenrijk (wandelen inbegrepen, bweh), en daarna 2 weken naar Kroatie. Ik heb er echt veel zin in!

Gisteren kreeg ik mijn tas echt nog maar net dicht, omdat ik erg veel kleding mee wilde nemen. Ik ben namelijk wel van plan mijn blog een beetje bij te houden, en dan vooral met vakantieoutfits. En verder kunnen jullie ook een “What’s in my beachbag” verwachten. Althans, die dingen kunnen alleen als ik daar internet heb. Ik moet dus een beetje geluk hebben, maar desnoods zoek in een Macdonalds op.

Ik zit nu in de auto en we komen om 17:05 aan, het is nu 09:19, reken maar uit hoelang we nog moeten rijden..

En nu ga ik internet afsluiten, want we zijn bijna over de grens. Fijne dag nog verder en tot snel!

Love,
Lara.

Geef een reactie

