ba-bleu?

Aangezien de lucht zelf niet blauw was vandaag, had ik deze kleur maar in m’n outfit gestopt. Blauw is echt een mooie kleur, en dan vooral donker ”neavy” blauw. Het was te koud voor korte dingetjes, dus het werd een lange broek. Maar mij hoor je niet klagen hoor, ik vind dit weer eigenlijk prima omdat ik toch al niet zo van warmte hou, plus het feit dat ik me wat veiliger voel in een lange broek.
Zoals je op de foto’s al ziet, waren we aan het skaten. Skaten voelt een beetje als vliegen, alleen dan op de grond. Die vergelijking is niet heel logisch, maar we hadden toch al wel door dat het leven niet logisch ís? Maar voordat ik weer een heel verhaal over het leven ga schrijven dwing ik mezelf om verder te gaan waar ik mee bezig was: Een outfitartikel schrijven.

Het shirtje wat ik aanhad is een shirtje van de H&M, ik vond hem ergens onderin mijn kast en ik heb hem al heel lang, maar hij is bijna nooit gedragen. Moeilijk te combineren dit ding. De broek komt van de Zara en ik weet niet wat het merk van de blazer is, maar ik heb hem in de Roxy gekocht (die winkel is te vinden in de Kalverstraat, Amsterdam).

Eén reactie

Geef een reactie

