Antwerpen.

Het enige wat ik kende van Belgie waren de lelijke snelwegen waar we door moesten rijden als we naar Frankrijk gingen, maar gisteren kwam ik erachter dat Belgie meer is dan dat (Nouja, ik wist natuurlijk wel dat er meer was, maar ik had het nooit gezien). Antwerpen vind ik in de verste verte niet op Amsterdam lijken, eerder op Parijs. Nouja, het centrum lijkt misschien nog wel op Amsterdam, want daar staan oude gebouwen en er is een plein met een gebouw wat erg op het Paleis op de Dam lijkt. Maar verder staat er veel nieuwbouw, alleen die hebben we niet gezien. Ik vond het een mooie stad, niet bijzonder mooi of heel speciaal, maar wel gewoon leuk. Doordat we in een reuzerad gingen zitten, had ik de gelegenheid om veel foto’s van bovenaf te maken en van hoge gebouwen, het zijn er dus ook een beetje veel geworden. Wel goed eigenlijk. Op de laatste foto kan je mijn outfit aanschouwen, mét zelfgemaakte tie dye broek. Die broek zie je nog wel een keertje in een outfit, dan ga ik ook uitleggen hoe ik hem heb gemaakt. Als je daar niet op kan wachten, zijn er veel filmpjes over te vinden op Youtube, zoek op: Tie dye jeans.

En oja, als je ook eens in Antwerpen komt, ze hebben een Forever21 en een New Look, en die hebben ze niet in Nederland. Ik was er op zondag, en ze waren dicht, erg jammer. Maar als jij ze tegenkomt daar, grijp je kans!

Love,
Lara.

Eén reactie

  1. Pingback: 100ste artikel! Terugblik! | my Clue of Style

Geef een reactie

