Life is a dancefloor, love is my closet.

Hoewel de zomer ruim een maand geleden officieel is begonnen, kunnen we nu echt zeggen dat het ”lekker weer” is. En dus deed ik sinds lange tijd een kort broekje aan. Een nieuwe, en naar mijn smaak, een hele leuke. Best logisch dat ik hem leuk vind, anders zou ik hem niet aan doen ;p. Kleur had ik wel nodig op dat moment, dus dat zit ook in de outfit. Gecombineerd met mijn (ook nieuwe) roze trui vind ik het een geslaagde zomer outfit. De foto’s zijn met m’n mobiel gemaakt. De kwaliteit is niet op zijn allerbest, maar toch kan het er wel goed mee door. Ik geniet met volle teugen van de vakantie, en over drie weken ga ik naar Oostenrijk en Kroatie, dat wordt super, ik ben daar nog nooit geweest. Maargoed, zie hieronder voor mijn outfitfoto’s van vandaag!

lOVE,
Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

