Happy.

Ik. heb. eindelijk. vakantie.
Sinds vandaag begint dat eindelijk tot me door te dringen.
Ik ben nu 4 dagen, 6 uur, en 31 minuten vrij en sindsdien ben ik blij.
De afgelopen dagen heb ik alleen maar leuke dingen gedaan.
Ik ben even helemaal happy. =)

Nou, een dingetje dan: door dit warme weer kan ik pas heel laat slapen, als het wat minder warm is in mijn kamer. Dit resulteert in een suf bestaan leiden, door de warmte en moeheid. Maarja, ik zie het maar als een ”vakantiemood”.

En wat doe ik als ik blij ben? Dan ga ik leuke outfits verzinnen. En wat doe ik als ik een leuke outfit heb verzonnen? Dan maak ik er foto’s van en die zet ik op mijn blog. Zo simpel is het. Ik heb overigens als ik verdrietig ben ook best wat inspiratie.

Rokje-H&M, Paarse tanktop-Esprit, Hakken-H&M, Vestje-Onbekend, Armbandje-Kerstmarkt, Oorbellen-Six, Tas-Clarks, Panty-Primark.

Lots of love, Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

