New in: light blue skirt.

Ik heb weer een nieuw kledingstuk aan mijn kast toegevoegd, en deze keer is het.. TAMTAMTAAAAM.. een rokje! Maar dat wist je natuurlijk allang, tenzij je een van de weinige mensen bent die de titel van een blogpost niet leest, dan weet je het nu.

Hoewel het rokje lichtblauw is, wat nou niet bepaalt mijn lievelingskleur is, vind ik hem heel gaaf. Ik kan hem met veel dingen die ik al heb combineren, juist omdat ‘ie knallend lichtblauw is. Op veel foto’s die ik heb gemaakt lijkt de rok een lichte mintkleur te hebben, maar in het echt is het duidelijk lichtblauw. In mijn hoofd heb ik al veel combinaties gemaakt, en vandaag had ik één daarvan aan. Die outfit post ik waarschijnlijk overmorgen, morgen heb ik geen tijd. Er zitten trouwens ook een paar nadelen aan dit rokje, de rits maakt rare bobbels en hij is toch wel erg kort, waardoor ik hem waarschijnlijk niet met blote benen aan kan trekken. Maar verder ben ik er best tevreden mee, ik hoop dat de kleur alleen niet nóg lichter wordt in de was. Lichter dan dit vind ik niet mooi meer.

En oja, hij is van de H&M divided.

Geef een reactie

