Random pics with my camera.

Ik maak bijna elke dag wel minstens één foto. Lang niet alle foto’s zijn voor mijn blog, maar gewoon voor de lol en soms voor school. De afgelopen week heb ik veel foto’s gemaakt die eigenlijk best mooi zijn, mooi genoeg om op mijn blog te zetten. Dit zijn foto’s die ik wel echt met mijn camera heb gemaakt. Ik maak namelijk ook veel foto’s met mijn telefoon en die ga ik binnenkort laten zien, als ik er nog wat meer ”gespaart” heb. In de volgende foto’s zie je onder andere een van mijn lievelingsplekken in Amsterdam (of misschien ligt het al in Amstelveen) en mijn zusje vlak voor ze naar een feest ging. Enjoy!


Vorige week waren we in het Vondelpark aan het filmen, toen we random een ijsbeer tegenkwamen! Ik heb hem geínterviewed en we zijn op de foto gegaan met hem. :D

Lots of love,
Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

