Hit by a trend: Neon.

Neon komt op dit moment erg veel voor in de mode en make-up industrie, en wort door veel mensen beschouwd als een van DE zomertrends. Ik vind het zelf een trend die inderdaad perfect voor de zomer is. Ik vind alle neonkleuren die ik tot nu heb gezien mooi, behalve neongeel, op de een of andere manier doet die kleur mij meteen aan een marker denken. En geel staat mij zowiezo niet zo heel mooi.

Ik had nog niks in neonkleur, en ik dus heb ik laatst een koraalneonkleurig haarbandje gekocht. Op de foto’s is de neonkleur niet zo goed te zien, het fluoriscerende effect is zowat onmogelijk op foto te zetten. Op mijn nagels heb ik een lichtblauwe kleur op, met lichtroze glitters: Het muisjes effect (die dingen voor op brood die naar anijs smaken :D). En daarbij heb ik een lichtblauwe met zilvere oogschaduw op. Dat blauw vind ik erg mooi staan bij het koraalneon, maar toch was wit, zwart of roze beter geweest. De colourblocktrend is zo langzamerhand wel over. Oogschaduw is niet echt iets wat ik naar school draag, op de een of andere manier staan andere dingen me gewoon beter. Deze look was dus meer een experiment ;).

Het koraalneonbandje komt volgens mij van de Coolcat, de blauwe oogschaduw komt van de Claires en de grijze was een cadeautje van een onbekend merk. De nagellak is”Am I blue or green?” van Catrice, met een glittertopcoat van een onbekend merk.

Lots of love,
Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

