Purple winter and pink summer.

Volgens mij heeft het weer gemengde gevoelens over het weer, de ene keer regen, de andere keer zon. Nee wacht, de zon komt niet voor op zijn lijstje. Nou, laat ik dan ook maar gemengde zomer en winter outfits maken. Laat ik eens een rokje met een trui en een sjaal dragen. Boven een trui, beneden blote benen. Ik laat me niet kisten door verwarrend weer, het geeft me juist nieuwe inspiratie.

Ik weet trouwens dat ik maar weinig post de laatste dagen. Mede-scholieren snappen precies wat ik bedoel met: ”De laatste weken voor de zomervakantie.” Ik zit nu in de drukste periode van het schooljaar. Blijkbaar vinden leraren het nodig om allemaal toetsen tegelijk te geven, alsof ze het zo afgesproken hebben. Maar over een anderhalve week heb ik dan eindelijk vakantie, en zullen de blogposten regulier terugkomen!

Op de foto’s heb ik een paarse trui van Zara aan. Met een roze rok van H&M, en een fijne sjaal uit een klein winkeltje ergens in Frankrijk. Aan mijn voeten draag ik Vans. En voor de mensen die het willen weten: Mijn sokken komen van de H&M.

Lots of love,
Lara.

Geef een reactie

