I give you a part of my heart.

Ik ben net terug van een weekend feestjes bezoeken in Frankrijk, en ik ben doodop. We gingen vrijdagavond weg, en we kwamen om 2 uur ’s nachts aan bij een hotel. De volgende ochtend was het inpakken en gelijk de auto in, op naar feestje 1! We gingen lunchen op een burenfeestje, typisch Frans. In de avond was feestje 2, waar een band optrad tot laat in de nacht. Ik wilde er leuk uitzien op die avond, maar wel comfortabel. Oftwel, ik deed een broek aan met een trui. Maar dan wél mijn nieuwe broek met subtiele bloemenprint, met een paarse trui met ellebooglapjes (die lapjes zie je niet op de foto’s jammer genoeg..)

Trouwens, terwijl ik dit schrijf, luister ik echt een lekker nummer, We are young – Fun ft. Janelle Monae. Tip =).

Trui -Zara
Bloemenbroek en armbandje -H&M
Wit hempje -Esprit
Schoenen -Vans

<

<

<

Lots of love,
Lara.

Geef een reactie

