Forever vintage in the summer.

Ik heb in mijn leven al zoveel kleding bedacht en getekend, dat ik vind dat het nu wel een tijd wordt om iets echt zelf te maken. En dan wel een jurkje! Ik heb wel al vaker dingen zelf gemaakt, voor een modeshow op school bijvoorbeeld, maar die dingen zijn niet echt draagbaar. Ik wil iets maken wat ik ook echt kan gaan dragen deze zomer. Wanneer ik het ga doen is nog onduidelijk, aangezien ik het de komende weken heel erg druk heb met school. Maar ik heb wel echt zin om ermee te beginnen, dus hij komt zo snel mogelijk. Dit hele project-ding heb ik natuurlijk niet zelf bedacht, samen met Noor ben ik op het idee te komen om samen eens een keer een jurkje te maken. En, we krijgen gelukkig hulp van Rebecca, die op naailes zit.

Mijn ontwerp is gebaseerd op een vintagestijl, maar toch ook weer niet. Het zogenoemde Peter Pan kraagje en de kleuren zijn erg vintage, maar de rest toch ook weer niet. Ik heb, afgezien van het riempje en kraagje van spijkerstof, de rest van het jurkje simpel gehouden, zodat het spijkerstofidee goed naar voren komt.

Btw: Sorry voor de wazige foto’s, dat was een combinatie van weinig licht, en iets met een witte achtergrond fotograferen..

<

Lots of love,

Lara.

ps: Lieve gestoorde vriendin Rosa, tijd speelt bij ons geen rol. Als we elkaar 6 maanden niet zien heeft dat geen effect op onze vriendschap. Altijd lol met jou, en goede gesprekken. That’s why I love you.

Geef een reactie

