Keep holding on.

OMG! Gisteren is mijn blog het meest bekeken ooit, namelijk 130 keer. Dat betekent dat mijn blog in totaal meer dan 1500 is bekeken! Gisteren was echt een rare dag, het voelde echt als de eerste dag van de maand. Leuke dingen gehoord en gedaan, maar ook minder leuke dingen. Laten we zeggen dat het met de dingen die ik wil doen en bereiken goed gaat, maar in de liefde niet.. Zo.

Vandaag heb ik weer een paar outfitfoto’s voor jullie, een echte lente outfit. Wel een lange broek, maar wel een katoenen met een wit hemdje. De titel die er bij hoort is weer net zo vaag als al mijn andere outfit-artikelen, daar hou ik van :).

Zo vaag is hij trouwens helemaal niet, hij past best goed bij mijn leven. Nog even de laatste schoolweken volhouden, en dan heel lang vakantie!

Oke, anyways, hier zijn de foto’s, enjoy!

Eén reactie

  1. Loise

    hihi, ik kom hier door de hoe overleef ik : )
    wat een leuke blog heb je en persoonlijkheid!
    je lijkt wel een beetje op mij, dat is altijd leuk haha.

Plaats een reactie