Op de cover van het Hoe overleef ik-tijdschrift!

Hebben jullie het nieuwe Hoe overleef ik-tijdschrift al gezien? Ja? Hebben jullie dan al goed op de cover gekeken? Want, dat meisje dat daar glimlachend en met iets te rode wangetjes(!) op de cover staat, dat ben ik. En weten jullie wat nog leuker is dan dat? Als je naar pagina 118 bladert, dan zie je een mini-interview van mij, en daar staat mijn blognaam letterlijk geciteerd!

Oftwel, hierdoor heeft mijn blog een boost van publiciteit gekregen! En tja, zeg nou zelf, publiciteit is altijd fijn. Ik ben benieuwd hoeveel bezoekers ik de komende maanden dat het tjdschrift in de winkel ligt ga krijgen, echt zo spannend. Ookal is het natuurlijk niet helemaal mijn doelgroep, ik las het tijdschrift toen ik 11 en 12 jaar was, dus zo oud zijn de meisjes die dat lezen.

Trouwens, het dringt nu echt tot me door dat ik gewoon op de voorkant sta van iets wat ruim 2 maanden in heel veel winkels komt te liggen, en dat iets gaan duizenden meisjes kopen, en dat die meisjes daardoor (bijna) allemaal de naam van mijn blog lezen. Ze hoeven van mij niet perse op mijn blog te komen, alleen al dat ze mijn blog en naam kennen is geweldig, amazing, geniaal. Toen ik de foto zag die op de cover zou komen was ik ietwat teleurgesteld. Ik vond dat ik helemaal niet leek op het meisje op de foto, dat de blush veel te veel was, en dat de kleding niet mijn smaak was. Maar nu denk ik, fuck it, het is al helemaal geweldig dát ik erop sta! Het interview vind ik ook goed, bij de survivaltip staat iets waar ik helemaal achter sta en waardoor ik nu ook op dat tijdschrift sta:
”Wees niet bang om nieuwe dingen te proberen en te doen wat je wilt.”

Lots of love,
Lara.

  1. Pingback: 100ste artikel! Terugblik! | my Clue of Style

Geef een reactie

