What time does with people.

Foto’s zijn de beste behoudbare herinneringen die je kan hebben. Op mijn inmiddels bijna vijf jaar oude laptop staan heel veel foto’s, ook veel van de webcam. Ik heb van 2008 tot nu regelmatig webcamfoto’s gemaakt. En daardoor heb ik nu een soort van tijdlijn in de vorm van foto’s.

Ik vind dat ik de afgelopen jaren zoveel ben veranderd. Op de foto’s zie ik de verandering van de buitenkant, maar de verandering is ook gebeurd in de binnenkant (haha, dat klinkt echt raar). En de tijd is zo snel gegaan, daar sta ik wel bij stil na de foto’s te hebben gezien. Ik probeer te genieten van alles wat ik meemaak, en het beste daarvan te maken. De mindere dingen van het leven te accepteren en te doen wat ik wil doen. Kansen te pakken en mooie liefdes en vriendschappen meemaken. ”Live your live to the fullest” zegmaar.

Oke, en even iets minder dieps, ik ben vanaf morgen de hele week met de hele jaarlaag op schiermonnikoog. En het wordt zoooooo leuk :D. Maar ik heb daar geen internetverbinding, en als ik dat wel zou hebben: we mogen toch geen telefoon mee, en een laptop gaat wat moeilijk. En dat is opzich wel goed hoor, een week geen internet. Geniet ik er meer van. Maar jullie kunnen dus een week geen posts van me verwachten.

Maargoed, zie hier een paar webcam foto’s, in chronologische volgorde, van 2008 tot 2012:

Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

