I will let you be in my dreams.

Volgende week ga ik op schoolkamp, en dus was ik aan het bedenken wat voor kleding ik zou meenemen. Het liefste makkelijke en warme kleding, maar wel dingen die bij me passen en het liefste opvallen. En toen viel m’n oog op m’n lichtroze jasje van een Zara collectie van een paar jaar geleden. Hij hangt aan een van mijn deurhaakjes, maar toch heb ik nooit echt nagedacht over wat je er allemaal mee kan doen. Tot vandaag, want opeens vloog de inspiratie me aan.

En ik ging ook experimenteren over oogschaduw die bij de outfit zou kunnen passen.Ik kwam uit op de kleur roze, terwijl ik die kleur eigenlijk haat. Raar, want, het superleuke jasje is dus ook roze. Maar oke, dat is ander soort roze :).

Alles bij elkaar is het de ”ensemble” geworden die ik tot nu toe het mooist vind op mijn blog.

Lichtblauw shirt: Petit Bateau
Rokje: H&M
Roze jasje: Zara
Overkneesocks: Hema
Riem: Zara
Armbandje: Cadeautje
Schoenen: Winkeltje uit Parijs

<

Lara.

Eén reactie

Geef een reactie

