Wide shirt, small shoes.

Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie. De foto’s zijn niet zo scherp als ik wil, maar het kan niet anders met dit grijze weer.
Ik ging vandaag voor het eerst lasergamen met vriendinnen, en dat was echt geniaal grappig. Echt iets wat je 1 keer gedaan moet hebben, lasergamen. Voordat we dat gingen doen gingen we naar de starbucks. Ik heb daar wat foto’s gemaakt, die zet ik er straks als extraatje ook nog even op. Ik ga ergens volgende week even wat dingen kopen in de stad voor kamp, en ik ben bezig met een oude broek oppimpen. Zo, nu weten jullie een beetje wat jullie te wachten staat. Ik ben ook erg aan het twijfelen of ik een keer een filmpje ga opnemen. Dat lijkt me namelijk wel leuk, en het maakt mijn blog waarschijnlijk bekender omdat ik dan ook op Youtube sta. Maar aan de andere kant, ik heb geen ervaring met filmpjes opnemen en ik vind mezelf altijd heel raar op filmpjes. Oke, we will see, ik dwaal af.

De dingen die ik aanheb:
– Een zwart hempje van de H&M
– Een bordeauxrode ‘cropped top’ van de H&M
– Een kort broekje met blauwe strepen van de H&M
– Schoenen komen uit een winkeltje in Parijs.
– Oorbellen van de Six

Lara.

EDIT: Die starbucks foto’s gaan niet lukken, ze zijn niet zo mooi gelukt en het zijn er te weinig. Volgende keer starbucks dan maar!

Geef een reactie

