Peeta-overload.

Whaaaa, The Hungergames is de meeste fantastische film die ik heb gezien. Het verhaal, de spelers, de sfeer, het decor, nogmaals het verhaal en zelfs de kledingstukken zijn allemaal heel erg mooi. Maar dat is nog niet alles, want Peeta Mellark, de bakkersjongen die samen met Katniss de arena ingaat, is wel het leukste van de hele film. Jammer dat ‘ie overal zijn shirt aanhoudt =).

Afgelopen zondag heb ik een paar lotgenoten gevonden, die ook voor Peeta kiezen i.p.v Gale, de andere zeer-charmante-maar-nog-net-niet-zo-charmant-als-Peeta man in de film. Fijn om hem als gespreksonderwerp te hebben, vond ik (wij allemaal geloof ik).

Anyways, ik heb even wat foto’s van hem in de beste film ever van internet geplukt, enne, het gaat om hem, niet om de kwaliteit van de foto’s:

Hij heet in het echt Josh Hutcherson, die naam past goed bij hem.

Lara.

Geef een reactie

