Where are my keys?

Vandaag wilde ik een paar zomerse outfit foto’s maken, tenminste, het moest erop lijken. Ik ga jullie maar niets vertellen over het weer, maar het was in ieder geval niet ”zomers”. Maar wat boeit het, als het maar op de foto’s zo lijkt. Ik ben er later achtergekomen dat mijn schoenen nogal vies waren.. Maarja, past wel goed bij de boomfoto ;) (scroll naar onder om die te zien). Hier heb ik een vissengraatvlecht in mijn haar gevlochten, ik zal daar binnenkort wel een filmpje van maken.

Het jurkje is van de H&M, de panty van de Jumbo (Ze zijn serieus heel goed!), de overkneesocks van de Hema, en de schoenen van een winkel in de Kalverstraat waarvan ik de naam even kwijt ben.

Lara.

Geef een reactie

