Sieraden maken de vrouw.

Zonder sieraden is een look niet compleet, zeggen veel mensen. En ook al draag ik niet altijd sieraden, ik ben het wel met die mensen eens.
Vandaag laat ik mijn lievelingssieraden zien, dat zijn vooral oorbellen, want die draag ik het meest. Maar ook een paar kettingen. Het viel me op dat ik niet één ring had, de volgende dat ik een sieraad koop wordt dus een ring, zeker weten. Hieronder staan de foto’s, een paar zijn op mijn sieradenstandaard gemaakt, en een paar op het randje van het balkon (aaah!). Ik heb niet overal wat bij geschreven, alleen bij de belangrijkste dingen.

  • Deze is multifunctioneel, een broche en haarding :).

  • Deze armband heb ik van een van m’n beste vriendin gekregen, Becca (eigenlijk Rebecca). Ze heeft hem in een winkeltje in een van de negen (of zeven?) straatjes in Amsterdam gekocht.

  • Deze ketting heb ik een paar jaar geleden in Frankrijk gemaakt, omdat hij rood en zwart is, en hij een “L” hangertje heeft, vind ik hem echt goed bij me passen.

  •  Deze oorbellen heb ik op koninginnedag van een paar meisjes gekocht, jammer zijn ze nu kapot, bij een is het hangertje eraf.

Lara.

Geef een reactie

