Make your choice.

Haha, ik ging even uitproberen hoe groene ogen bij mij staan.

 

Keuzes, je moet ze maken. En ik heb het niet over welke smaak ijs je gaat nemen, of wat je vandaag aan gaat doen, maar over keuzes waar je jouw hoofd over kapotdenkt, omdat je niet kunt kiezen.

Ik ben zo’n iemand die nooit kan kiezen, ik ben bang dat ik het verkeerde kies. Geen idee waarom ik dat denk, aangezien ik meestal wel goed kies(of gok), maar ”STEL je voor dat als ik DAT kies, er DIT verschrikkelijks gaat gebeuren?” denk ik dan. Ik heb nooit echt meegemaakt dat ik echt erge keuzes moest maken, waar het leven van anderen vanaf zou kunnen hangen, ofzoiets.

Oke, ik wilde nu dus een voorbeeld gaan noemen van een moeilijke keuze die door m’n hoofd spookt. Maar dat wordt nogal lastig, aangezien het bepaalde mensen niet echt aangaat. Maar dit is dus ook een keuze, ”Moet ik wel, of niet mijn gedachtes met de rest van de wereld delen?” Mijn keuze hiervoor was nee. Op dit toetsenbord typt het zo makkelijk, ‘ja’ en ‘nee’. Maar al die gedachtes en afwegingen die door mijn hoofd vliegen als ik die keuze maak zijn wel lastiger dan het typen daarvan.

Maarja, keuzes moet je maken. En als je ze eenmaal hebt gemaakt (en drie keer opnieuw), kun je ze maar beter met rust laten. Want ho, daar komt de vorige keuze alweer.

Peace out, en ga slapen als je het even niet meer weet.

Lara.

 

 

Eén reactie

  1. Pingback: Zie de wereld door een roze zonnebril. | my Clue of Style

Geef een reactie

