Uiterlijk trekt aan, inne…

Uiterlijk trekt aan, innerlijk maakt verliefd. ♥

LALALLAALALLALA. Ik zie voel, ruik en merk dat de zomer dichterbij komt.
Wauw ik word daar echt blij van. Zomer betekent: buiten zijn, ijsjes eten, lachen, zonnen, zonnebril, meer zin hebben om op te staan en langer licht. Zomer betekent ook kleding met veel kleuren en printjes. Dit jaar wil ik wat meer prints, die komen wat weinig voor in m’n kledingkast. En verder hou ik van jurkjes, jurkjes kan je nooit genoeg hebben.

Maargoed, dit is m’n wishlist van deze zomer:Image

1. Bordeauxrode vans.
Omg, ik heb al zoveel verschillende combinaties bedacht met die Vans. Die schoenen passen werkelijk overal bij. En de kleur? Tja, ik hou van die kleur.

2. Vogeltjesjurkje van Zara.
De kleur, de vorm, de print, het seventiesgevoel wat ik erbij krijg.
Ik ben verliefd op dit jurkje.

3. Basic wit overhemd.
Dit kledingstuk mis ik nog in m’n kast, en zeker met zonnig weer staat het vaak heel leuk met van alles. Ik heb geen idee waarom het nog niet in mijn kast hangt.

4. Mintgroene broek. 
Mintgroen staat gewoon leuk bij bordeauxrood, haha. En bij wit, en zwart, en dat zijn kleuren die ik wel vaak draag.

5. Grote haarstrik.
Ik ben dol op strikjes, ze horen gewoon bij mij. Als iemand een betaalexemplaar ergens heeft gezien, dan hoor ik dat graag.

 

Zo dat waren ze wel zo’n beetje. Dit zijn de must-haves voor mij, de dingen die ik sowieso wil hebben voor dit seizoen, en waarschijnlijk komen er nog wel meer dingen op dit lijstje…

 

Hugs and Kisses,

 

Lara.

Eén reactie

  1. Pingback: Little minty bird had leave her cage. « Peanutbutter and Somnia.

Geef een reactie

