Welcome.

Guys, jullie weten niet wat ”Somnia” betekent toch? Dat is de grap. Humor.

Goed, mijn blog gaat niet over wat “Somnia” betekent, al gaan jullie daar wel achterkomen.
Mijn blog gaat over Lara, dat ben ik. Maar ook over de wereld ”enzo”.
En man, wat heb ik lang nagedacht over een naam, en dan bedenk ik deze naam. Echt hilarisch.
Hockey is zowat het liefste wat ik doe, en ik woon in de coolste stad van de wereld, AMSTERDAM.
Ik heb altijd honger, eten is leuk.
Ik zit op een school die leuk is, maar wel moeilijk. Maar tot nu toe heb ik het overleefd daar.
Dat overleven heb ik mede te danken aan mijn lieve vrienden, ik hou van ze.
Met Noor ruil ik boterhammen met liefde, met Merel kan ik uren naar Pretty Little Liars kijken, met Maaike heb ik een haat-liefde relatie en met Becca is het altijd leuk. :)

Verder heb ik een merk opgericht met Noor, maar momenteel zijn we daar niet zo veel mee bezig. Ons twitter account is @fckthename.

I’m a space-bound rocketship and your heart’s the moon. x

Eén reactie

Geef een reactie

